• Landsdækkende montage*
  • Fri fragt og hurtig levering
  • man - fre 08:00 - 17:00
  • Tlf. 71 99 94 93

Gratis Konsulentbesøg

 

 

 

 

 

 


1. Bestil gratis konsulentbesøg.

I en periode vil alle luft til vand konsulentbesøg være gratis (KUN brofaste øer) – Normalpris er kr. 1.995 inkl. moms.
Det er nødvendigt, at du/vi får de rigtige oplysninger til brug for tilbud og optimal drift, og at der laves en beregning baseret på dine oplysninger, samt at du får aftalt med NovaSolar, hvem, der laver hvad.
Der skal også søges energisparetilskud og her er dokumentation også nødvendig. Hver eneste bolig og installation er forskellig, og du skal have det rigtige beslutningsgrundlag.
Det er et krav fra producenten, at denne form for varmepumpe skal monteres af en Panasonic ProPartner, som NovaSolar – for at Panasonic garantier opretholdes. Garantien kan evt. forlænges gennem korrekt/lovpligtig service, udført af et certificeret firma og fagfolk.

NovaSolar forbeholder sig ret til at afvise, at give gratis konsulentbesøg, hvis det efter vores helhedsvurdering ikke vil være en løsning som vi kan stå inde for fagligt, eller omfanget af opgaven bliver for gennemgribende mv.

2. Konsulentbesøg hos kunde.

I en periode vil alle konsulentbesøg være gratis (KUN brofaste øer) – Normalpris er kr. 1.995 inkl. moms.
Det er nødvendigt, at du får de rigtige oplysninger, og at der laves en beregning baseret på dine oplysninger, samt at du får aftalt med NovaSolar, hvem, der laver hvad.
Der skal også søges energisparetilskud og her er dokumentation også nødvendig. Hver eneste bolig og installation er forskellig.
Det er et krav fra producenten, at denne form for varmepumpe skal monteres af en Panasonic ProPartner, som NovaSolar – for at deres garantier opretholdes. Garantien kan evt. forlænges gennem korrekt/lovpligtig service, udført af et certificeret firma og fagfolk.

3. Tilbud og beregning.

NovaSolar laver på baggrund af konsulentbesøget en dimensionering af varmepumpen i en rapport og vedlægger tilbud på de tilkøb, som er nødvendige ud over ”Standard Montagen”, som VVS, EL samt evt. serviceaftale, og giver her info om ”Energisparetilskud” og gennemgår kundens mulighed for ”Håndværkerfradrag” samt hvad du skal gøre og forholde dig til.
Du skal nu beslutte om du vil gøre brug af tilbuddet og sige ”ja / nej”.

4. Accept og ordrebekræftelse.

Når du har accepteret tilbuddet, vil NovaSolar sende dig en ordrebekræftelse på købet.
Vi ringer derefter til dig, for at aftale et tidspunkt for montage og vi koordinerer herefter i fællesskab den dato der passer ind.
Vi VIL altid bestræbe os på, at montere hurtigst muligt.

5. Montering.

Dit anlæg idriftsættes og du skal have en gennemgang af anlægget.
Når vi har idriftsat anlægget og den leverer varme til din bolig, vil vi fakturere dig med 7 dages betalingsfrist.
Vi vil evt. modregne ”Energisparetilskud” jf. punkt 3. Hvis tilskud er afregnet direkte med tilskudspartneren af kunden, så vil dette ikke blive modregnet eller være synligt på faktura. Det er kundens eget ansvar, at BBR og tilskud er korrekte, uanset at NovaSolar ansøger på dennes vegne. NovaSolar er uden ansvar vedr. tilskud.
Du skal inden 3 måneder efter dit køb beslutte om du vil have en lovpligtig serviceaftale igennem NovaSolar, for hermed at opretholde en udvidelse af garantiperioden op til og med 5 år. Betingelse for vores garanti, er at denne tegnes hos NovaSolar.

Hvor lang tid går der?

Efter du har skrevet til [email protected] vil der gå max 2 arbejdsdage, inden du bliver kontaktet af en medarbejder, for at finde en dato for konsulentbesøget. Vil vil bestræbe os på at der max. må gå 15 arbejdsdage fra du beder om konsulentbesøget til vi er på din adresse.
Når konsulentbesøget har fundet sted, vil der gå ca. 5 arbejdsdage til du modtager et tilbud.
Fra du har accepteret tilbuddet og modtaget ordrebekræftelse/accept vil vi kunne installere senest 10 arbejdsdage efter.
Ovenstående periode vil stadig være betinget af, at du har de aftalte forhold klar, som forudsat ved konsulentbesøg og tilbud.